Úvod / FAQ /

Objednávka

Objednávka

 

Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Kde nastal problém?

Mohlo dojít k následujícím situacím. Buď jste špatně uvedli vaši e-mailovou adresu do objednávkového formuláře a potvrzení vám tak nemohlo být doručeno, nebo se potvrzení zatoulalo ve vaší emailové schránce do složky Spam, a nebo jste objednávku správně neodeslali. Pokud jste si jisti, že ani jedna z těchto možností nenastala, kontaktujte nás na: info@bydlenibohemian.cz

V mé zásilce jsem nenašel fakturu, můžete mi ji poslat?

Fyzické kopie faktur nezasíláme, šetříme životní prostředí. Fakturu si můžete kdykoliv stáhnout pomocí odkazu v e-mailu potvrzujícího expedování vaší objednávky.

Mohu svou objednávku po odeslání ještě nějak upravit?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla expedována. Pro jakékoliv změny v objednávce nás kontaktujte na +420 773 240 892 a nebo na e-mailu info@bydlenibohemian.cz.

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky nás kontaktujte na tel. +420 773 240 892 a nebo na e-mailu info@bydlenibohemian.cz

 

Mohu s vámi navázat spolupráci?

Ano, spolupráci rádi navážeme jak s velkoobchodem, architektem, designerem tak světelnými studii.

 

Mohu získat slevu?

Ano, slevu rádi poskytneme jak velkoobchodu, architektovi, designerovi tak světelnému studiu. Pro více informací o provizním systému nás neváhejte kontaktovat na tel. +420 773 240 892 a nebo na e-mailu info@bydlenibohemian.cz

 

 

 

 

 

Vytvořilo Anawe 2008-2020

Jsme účastníkem kolektivního systému pro nakládání s elektroodpady.

ekolamp