×

Vítejte na nových webových stránkách, které původně běželi na adrese
www.centrum-tradicniho-bydleni.cz
a
www.kuchyne-bohemian.cz.

Nová adresa je bydleniBohemian.cz a najdete u nás zboží na které jste byli zvyklí a mnohem více.

Naše historie
Úvod /

FAQ

Objednávka

 

Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Kde nastal problém?

Mohlo dojít k následujícím situacím. Buď jste špatně uvedli vaši e-mailovou adresu do objednávkového formuláře a potvrzení vám tak nemohlo být doručeno, nebo se potvrzení zatoulalo ve vaší emailové schránce do složky Spam, a nebo jste objednávku správně neodeslali. Pokud jste si jisti, že ani jedna z těchto možností nenastala, kontaktujte nás na: info@bydlenibohemian.cz

 

V mé zásilce jsem nenašel fakturu, můžete mi ji poslat?

Fyzické kopie faktur nezasíláme, šetříme životní prostředí. Fakturu si můžete kdykoliv stáhnout pomocí odkazu v e-mailu potvrzujícího expedování vaší objednávky.

Mohu svou objednávku po odeslání ještě nějak upravit?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla expedována. Pro jakékoliv změny v objednávce nás kontaktujte na +420 773 240 892 a nebo na e-mailu info@bydlenibohemian.cz.

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky nás kontaktujte na tel. +420 773 240 892 a nebo na e-mailu info@bydlenibohemian.cz. 

 

Způsoby doručení a platby

 

Jaké druhy dopravy mohu využít?

Náš e-shop nabízí standardní druh dopravy - kurýrní společností Geis, která nabízí také možnost doručení na více než 650 výdejních míst Geis Point v Česku a na Slovensku. V případě předchozí domluvy je možné také osobní odběr v sídle naší společnosti v Brně na Mlýnské ulici. Pro více informací nás kontaktujte na tel. +420 773 240 892 a nebo na e-mailu info@bydlenibohemian.cz.

Mohu si své zboží v sídle společnosti vyzvednout kdykoliv?

To bohužel není možné. Produkty totiž musíme nejprve dovézt z našeho skladu. Vždy proto prosím vyčkejte na informaci o tom, že je vaše zásilka připravena k vyzvednutí. 

Chci si zboží před koupí osobně prohlédnout, je to možné?

Samozřejmě ano. Stačí nám napsat e-mail na info@bydlenibohemian.cz a nebo zavolat na +420 773 240 892 a domluvit si s námi schůzku. Po vzájemném odsouhlasení si zapíšeme do diáře smluvený termín a vybrané produkty vám předvedeme v celé jejich kráse.

Co znamenají pojmy "Skladem" , "4 týdny" a "Na dotaz" u skladové dostupnosti produktů?

Produkty označeny "Skladem" máme fyzicky v našem skladu a jsou připraveny k expedici. V některých případech může dojít k situaci že počet vámi objednaných kusů převyšuje počet produktů které máme skladem. V takových případech vás budeme kontaktovat s návrhy možných řešení. "4 týdny" takto označené produkty aktuálně nemáme naskladněny, avšak není proč zoufat, naši dodavatelé je většinou skladem mají, nebo je pro vás s radostí vyrobí. 4 týdny je průměrná doba, za kterou se produkty dostanou na náš sklad. Zde je však nutno poznamenat, že se doba dodání u jednotlivých dodavatelů může lišit a je možné, že zboží bude připraveno dříve či později. O aktuálním stavu vaší objednávky vás pravidelně informujeme. "Na dotaz" zboží skladem nemáme a jeho dostupnost musíme nejprve ověřit u dodavatele než vám potvrdíme vaši objednávku, nebo odpovíme na váš dotaz o dostupnosti produktu. Zde prosíme o trpělivost, ne vždy dostaneme jasné vyjádření dodavatele obratem, avšak jakmile jej obdržíme, obratem vás kontaktujeme.

Jaké mám možnosti platby?

Náš e-shop nabízí standardní typy plateb. Buď můžete zaplatit online při vytvoření objednávky kartou a nebo bankovním převodem, dobírkou hotově či kartou při převzetí zásilky na vaší adrese nebo na adrese vybraného Geis Pointu. Platba v hotovosti zatím není možná.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jaké jsou údaje pro platbu převodem?

číslo účtu: 2301600682/2010 (FIO Banka)

VS: číslo objednávky

IBAN: CZ1520100000002901600686

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Co dělat v případě, že mi zboží přišlo poškozené?

Při převzetí zásilky si vždy zkontrolujte stav balení a v případě poškození zásilku nepřebírejte. Pokud je ale produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) máte právo nahlásit reklamaci na info@bydlenibohemian.cz, kde s vámi vše vyřešíme.

 

!!Důležité!!: Při nahlášení reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Zásilkovna/TopTrans...) a adresou zákazníka, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

 

Jak dlouho bude vyřízení reklamace trvat?

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od přijetí reklamovaného zboží, ale my se vždy samozřejmě snažíme reklamace vyřizovat co nejrychleji.

Vytvořilo Anawe 2008-2020

Jsme účastníkem kolektivního systému pro nakládání s elektroodpady.

ekolamp